work fromyhome $12-30 SGD Αναρτήθηκε πάνω από 6 χρόνια πριν
$12-30 SGD Πληρωμή κατά την παράδοση
Typical responsibilities of the jobinclude: answering calls, taking messages and handling correspondence. maintaining diaries and arranging appointments. typing, preparing and collating reports.
Ταυτότητα εργασίας: 14870016
Σχετικά με την εργασία 10 προτάσεις
Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 7 χρόνια πριν
Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα; Διεύθυνση Email Εκδήλωσε ενδιαφέρον για παρόμοιες εργασίες Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν
10 freelancers δίνουν μια μέση προσφορά $23 SGD για αυτή τη δουλειά
Atención al cliente
Relevant Skills and Experience
Atención al clientes, manejo de agenda, manejo de correos, pagina web
$27 SGD σε 1 ημέρα
0,0 (0 αξιολογήσεις) A proposal has not yet been provided
$21 SGD σε 1 ημέρα
0,0 (0 αξιολογήσεις) A proposal has not yet been provided
$27 SGD σε 1 ημέρα
0,0 (0 αξιολογήσεις) Proposed Milestones
$27 SGD - y
$27 SGD σε 1 ημέρα
0,0 (0 αξιολογήσεις) A proposal has not yet been provided
$30 SGD σε 1 ημέρα
0,0 (0 αξιολογήσεις)