Find Jobs
Hire Freelancers

Automating Word and Adobe Acrobat to Save Documents in VB 6.0

$30-99 USD

Ολοκληρώθηκε
Αναρτήθηκε περίπου 13 χρόνια πριν

$30-99 USD

Πληρωμή κατά την παράδοση
I need a Visual Basic app that can: 1) Get a specifc template (Office 2007) from hard drive 2) create and fill in 2 separate tables that have variable lengths with data (tables are between 1 and 15 rows) 3) replace text in a 3 areas and fill in with some given data 4) save in word with timestamp in name 5) get one more word document from temp directory 6) provide option to save 1 or both (combine) doc in adobe acrobat 7) close word 8) close adobe 9) repeat proces starting at 1
Ταυτότητα εργασίας: 3197063

Σχετικά με την εργασία

1 proposal
Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 13 χρόνια πριν

Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα;

Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer

Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν
Βραβεύτηκε στον/στην:
Avatar Χρήστη
See private message.
$84,15 USD σε 14 ημέρες
5,0 (11 αξιολογήσεις)
5,0
5,0

Σχετικά με τον πελάτη

Σημαία της UNITED STATES
United States
4,8
15
Μέλος από Αυγ 19, 2009

Επαλήθευση Πελάτη

Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.