Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
$35 USD / ώρα
Σημαία της UNITED STATES
$35 USD / ώρα
Τώρα είναι 8:04 π.μ. εδώ
Έγινε μέλος Μαΐου 21, 2012
0 Recommendations

Michael W.

@walkerenergy

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
$35 USD / ώρα
Σημαία της UNITED STATES
$35 USD / ώρα
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Where are your buyers?

I have over twenty years of hands-on work experience with clients across multiple industries resulting in extensive practical knowledge that directly benefits my customer. I am a formally trained online marketer earning my MBA and IMMS. I wrote about the freelance industry, and online marketing regularly and taught online marketing to customers as a result of my affiliations. I fully understand online marketing; I have experience using spin selling techniques to close C-Level executives; And I designed, installed and implemented corrective programs.

Επικοινώνησε με τον/την Michael W. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Πορτφόλιο

166732
166726
166729
166343
166732
166726
166729
166343

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

Marketing Consultant/Project Manager

Self-employed
Ιουλ 2010 - Τρέχουσα
Developed co-op group making iMALL.com, Luminaries client, #2 Internet shopping mall. Appointed to develop regional marketing and promotion strategies. Developed Ohio Internet Marketing Group Co-op marketing campaign convincing iMALL.com and 300 internet re-sellers to invest in targeted marketing campaigns. Raised $200K for marketing budget. Designed and taught “How to sell internet disk space" sales workshop

Principal

info2TECHNOLOGY
Μαΐ 2000 - Απρ 2008 (7 χρόνια, 11 μήνες)
Owner, info2TECHNOLOGY (A $1M Computer software reseller company). Skilled negotiator and administrator - managed B2B direct marketing and sold knowledge management software solutions. Purchased occupational assessments for resale. Doubled sales every two years. Developed media plan, telemarketing program, hired computer techs and sales representatives.

Staff Executive

George S. May International
Δεκ 1999 - Ιουν 2000 (6 μήνες, 1 ημέρα)
(A $100M consulting company), Designed, installed, and implemented corrective programs. Identified cost-cutting measures. Kept projects moving to completion.

Εκπαίδευση

IMMS / Internet Marketing Masters Science

Full Sail University, United States 2010 - 2011
(1 χρόνο)

M.B.A

Regis University, United States 2002 - 2004
(2 χρόνια)

Bachelors / Marketing

Kent State University, United States 1994 - 1998
(4 χρόνια)

Προσόντα

Essentials of Business Development

Regis University School for Professional Studies, MBA Program
2002
The emphasis of the Certification is on the application of the tools, concepts, methods and models used to plan and run a business venture successfully.

Εκδόσεις

Marketing Goals Improve Inbound Marketing

The Academy of Business Strategy
Setting S.M.A.R.T. goals is an important aspects of online marketing. As a result, a Corporation's smart goals are one of the first things to audit when an organization is not happy with the results they are achieving through online marketing. You do not need particular technical skills or a huge budget to make your website an effective lead generation and customer support tool. Having online marketing S.M.A.R.T. goals are the best place to start when trying to set and then reach online marketing obje

Use SEO To Beat Your Competition

The Academy of Business Strategy
Using specialized research software that estimated Nikon USA's average ad budget, I learned Nikon USA's decreased their ad budget 390 percent in paid search for the same month, one year later. Yet Nikon's average ad position, for these periods remained unchanged, with an average ad position of third on Google, Bing and Yahoo (average ad position is determined partly by keyword usage). In other words, Nikon USA maintained its relative ad position and saved thousands of advertising dollars u

Επικοινώνησε με τον/την Michael W. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.