Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
$4 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
santa rosa, philippines
$4 USD / ώρα
Τώρα είναι 4:03 π.μ. εδώ
Έγινε μέλος Δεκεμβρίου 27, 2013
0 Recommendations

Meynardo T.

@nardsalert07

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
$4 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
santa rosa, philippines
$4 USD / ώρα
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Customer Service Professional

A customer service professional with 4 years of experience in telephone customer service including customer care, technical support and telemarketing. Familiar with major customer service software, conflict resolution, and possess positive attitude. Diversified skills include handling international accounts.

Επικοινώνησε με τον/την Meynardo T. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

CSR – Order Taker / Processor

Agents Only - Freelancing
Ιουν 2022 - Σεπ 2022 (3 μήνες, 1 ημέρα)
• Receiving orders from the customers via phone. • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction. • Processes customer’s order in a timely manner. • Follow communication procedures, guidelines and policies. • Reviewing orders for completeness and ensure compliance to customers needs. • Recommend / Upsell other products aside from the customer’s order.

CSR – Email / Ticket Support

Upwork
Ιαν 2022 - Μαΐ 2022 (4 μήνες, 1 ημέρα)
• Email support for customers. Answers inquiries of customers by email. • Utilizes Client platform as a CRM to manage up to 80 -100 customers contacts per day • Accurately document, research and resolve customer service issues. • Adhere to metrics such as emails per hour and quality, and customer satisfaction

Customer Support Representative- Email Support- Project-Based

Conectys Phil. Inc.
• Utilized Zendesk as the CRM to manage up to 50 client contacts per day. • Responsible for ensuring customer satisfaction by handling questions related to the company products and services via e-mail. • Ensured all customer communications are professional, accurate, and timely.

Εκπαίδευση

BS Computer Science

AMA University, Philippines 1997 - 2000
(3 χρόνια)

Επικοινώνησε με τον/την Meynardo T. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.