Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
$10 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
santa rosa, philippines
$10 USD / ώρα
Τώρα είναι 4:56 π.μ. εδώ
Έγινε μέλος Σεπτεμβρίου 1, 2023
0 Recommendations

Jinefer V.

@jinvelardo

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
santa rosa, philippines
$10 USD / ώρα
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Virtual Assistant Extraordinaire

Hello there! I'm Jinefer R. Velardo, a 35-year-old dedicated professional with a passion for customer service excellence and a solid background in call center operations. I'm happily married and a proud parent of three wonderful kids. With 7 years of call center experience under my belt, I've honed my skills as a Customer Service Representative and Sales Agent, making meaningful contributions to companies in the telecommunications and financial sectors. Professional Background: Property Manager - 2years- handled different property management tasks. Long and short term rentals. Customer Service Representative (Financial Company) - 7 Years: I've been providing top-tier customer service in the financial sector for the past 7 years. My expertise in handling inquiries, resolving concerns, and maintaining positive customer relationships has been key to my success in this role. Customer Service Representative/Sales Agent (Telco Company) - 4 Years: In this dynamic role, I managed both customer service and sales responsibilities simultaneously for over 4 years. This experience has given me a well-rounded understanding of customer needs and the ability to effectively communicate product benefits. Real Estate Acquisition Manager for 2 years. I handled cold calling, qualifying leads, analyzing properties and closing deals. What Sets Me Apart: Adaptability and Learning: I thrive as a fast learner, always open to training opportunities that can enhance my skills. My patience allows me to grasp new concepts efficiently. Hard Work and Dedication: My work ethic is unwavering. I'm committed to putting in my best effort, ensuring I deliver outstanding results and contribute positively to any team. Time Management: Being a goal-oriented individual, I excel in managing my time effectively. This enables me to handle tasks promptly while maintaining quality. Autonomous Work: I'm self-directed and capable of working independently without constant supervision. My ability to stay focused and organized empowers me to meet and exceed expectations. Availability and Aspirations: I'm available any day of the week and I'm ready to dive into a new opportunity as soon as possible. I'm actively seeking part-time/ full time roles as a virtual assistant, customer service representative, or any home-based position where I can apply my skills and dedication to make a positive impact. If you're looking for a dedicated, detail-oriented, and motivated professional who values excellence in customer service and strives for continuous improvement, I'd love to connect with you. Feel free to reach out to me to discuss how I can contribute to your team's success. Thank you for considering my profile, and I'm looking forward to the chance to collaborate with you. Best regards, Jinefer R. Velardo

Επικοινώνησε με τον/την Jinefer V. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

Acquisition Manager

Twin Home Buyer
Σεπ 2021 - Ιουν 2023 (1 χρόνο, 9 μήνες)
Cold calling, Pre qualifying leads, checking comparable, making an offer and closing deals

Customer Service Representative

Synchrony Financial
Ιουλ 2017 - Σεπ 2021 (4 χρόνια, 2 μήνες)
Customer Support, Billing administrator and Payment

Sales Associate

Sutherland
Σεπ 2015 - Ιουν 2017 (1 χρόνο, 9 μήνες)
Sales, Customer Service and Billing

Εκπαίδευση

Bachelor of Science in Entrepreneural Management

Polytechnic University of the Philippines, Philippines 2002 - 2004
(2 χρόνια)

Επικοινώνησε με τον/την Jinefer V. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.