Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
Σημαία της PHILIPPINES
quezon city, philippines
Τώρα είναι 9:41 μ.μ. εδώ
Έγινε μέλος Ιουνίου 24, 2013
0 Recommendations

Janice V.

@chinice

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
Σημαία της PHILIPPINES
quezon city, philippines
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Experienced Customer Care Representative, Team Leader and Entrepreneur

I have worked as a Technical Customer Care Representative for more than 5 years and have been a Team Leader and Subject Matter Expert for the same program. I am currently acting as proprietress for Tuwee Online Shopping which is a self-owned business.

Επικοινώνησε με τον/την Janice V. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

Proprietress

Tuwee Online Shopping
Ιαν 2015 - Τρέχουσα
• Manages day to day sales with co-proprietor through home-based monitoring • Upholds business relationship with clients • Coordinates with suppliers for item procurement • Maintains business social media site updates for business purposes.

Team Leader, AT&T U-Verse

Convergys Philippines Services Corporation
Αυγ 2010 - Δεκ 2012 (2 χρόνια, 4 μήνες)
• Managed a team of 16-18 agents, ensuring that we meet and exceed client and company targets. • Led the team to become the top team and has been consistently in the top quartile for the program with 23 teams in total. • Developed and promoted agents to become Team Leaders, SME (Subject Matter Expert), Reports Analyst and Workforce Analyst. • Created and implemented initiatives to optimize results for Net Satisfaction, First Call Resolution, Absenteeism/Lost Hours, and Agent Productivity.

Technical Customer Care Representative, AT&T U-Verse

Convergys Philippines Services Corporation
Φεβ 2009 - Ιουλ 2010 (1 χρόνο, 5 μήνες)
• Provided technical and network problem resolution to customers by performing a question diagnosis while guiding users through step-by-step solutions. • Mentored new hires in the team on call handling and provided support in resolving technical issues as they encounter on their calls. • Conducted team meetings to cascade program and product updates.

Εκπαίδευση

Bachelor of Science in Biochemistry

University of Santo Tomas, Philippines 1999 - 2003
(4 χρόνια)

Προσόντα

Licensed Chemist

PRC
2003
Licensed Chemist

Επικοινώνησε με τον/την Janice V. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.