Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
$12 USD / ώρα
Σημαία της NIGERIA
lagos, nigeria
$12 USD / ώρα
Τώρα είναι 10:13 μ.μ. εδώ
Έγινε μέλος Οκτωβρίου 22, 2018
0 Προτάσεις

Gloria Ogechi E.

@gloriaejikam

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
$12 USD / ώρα
Σημαία της NIGERIA
lagos, nigeria
$12 USD / ώρα
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Virtual Admin/ Customer Support/ Data Entry

DATA ENTRY/ CUSTOMER SUPPORT/INCIDENT MANAGEMENT/E-MAIL HANDLING My name is Gloria Ejikam. I am into incident management, service desk support, data entry and general support. My working principles are responsibility, quality and efficiency. My services include: - Data entry - Form filling - Bookkeeping - Email handling - Customer Support (email, chat etc) - file conversion I am also very skilled in the use of Excel and Microsoft office applications. All you need to do is click on the 'hire me', send me a quick message that provides a description of what you are looking for and I will be in touch, ready to discuss more after that.

Επικοινώνησε με τον/την Gloria Ogechi E. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

Incident Manager

Ericsson
Οκτ 2015 - Οκτ 2018 (3 χρόνια)
 Responsible for the effective restoration of service during an emergency situation on the customer's Network.  Assembling a team of support specialists to work towards a prompt recovery of service for escalated incidents.  Manage and coordinate the escalation process.  Ensure all incident details are fully maintained and regular updates are distributed via the agreed communication channels.  Ensure the recovery of service is proceeding in a timely and efficient manner.

Service desk/ Reporting Analyst

Ericsson
Νοε 2014 - Οκτ 2015 (11 μήνες, 2 ημέρες)
 Overseeing my team as they Develop reports for internal and external customers and attend to all communications coming into the NOC.  Regular audit of reports and responses to mails to ensure my team’s performance is on track  Championing the improvement of process KPIs.  Providing supporting information to the Performance Exclusion team  Develop procedures in accordance with Ericsson ways of working  Other tasks allocated by the NOC Manager

Εκπαίδευση

Computer Science Education

University of Nigeria, Nigeria 2005 - 2008
(3 χρόνια)

Επικοινώνησε με τον/την Gloria Ogechi E. για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.