Εικόνα εξωφύλλου προφίλ
Τώρα ακολουθείς τον/την
Σφάλμα στην ακολουθία χρήστη.
Αυτός ο χρήστης δεν επιτρέπει σε χρήστες να τον ακολουθούν.
Έχεις ήδη ακολουθήσει αυτό τον χρήστη.
Το πλάνο συνδρομή σου επιτρέπει μόνο 0 ακόλουθους. Κάνε αναβάθμιση εδώ.
Δεν ακολουθείς τον/την
Σφάλμα κατάργησης ακόλουθου χρήστη.
Έχεις προτείνει επιτυχώς τον/την
Σφάλμα πρότασης χρήστη.
Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλούμε ανανέωσε τη σελίδα και δοκίμασε ξανά.
Επιτυχώς επαληθευμένο Email.
Avatar Χρήστη
$10 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
$10 USD / ώρα
Τώρα είναι 8:39 μ.μ. εδώ
Έγινε μέλος Ιανουαρίου 8, 2016
0 Προτάσεις

reyesromina888

@reyesromina888

0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / ώρα
Σημαία της PHILIPPINES
$10 USD / ώρα
Μ/Δ
Ολοκληρωμένες Δουλειές
Μ/Δ
Εντός Προϋπολογισμού
Μ/Δ
Εντός Χρόνου
Μ/Δ
Βαθμός Επανάληψης Πρόσληψης

Freelance Manager

15 years in Corporate a banking/financial, customer service, service quality and operational excellence.Wanted to try something new, with a little bit of stress but at the same time still productive and learning.

Επικοινώνησε με τον/την reyesromina888 για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Αξιολογήσεις

Οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για να δεις εδώ!

Εμπειρία

Events Manager/Planner

Party Forum
Οκτ 2014 - Τρέχουσα
• Responsible managing events and ensuring deadlines and budgets are adhered to • Directs coordination of activities to prepare for the day of the event. • Coordinate details of the event such as conference, weddings, birthdays, anniversaries and charity events. • Ensure the day of the event goes smoothly.

Customer Service Quality Section Head

BDO
Φεβ 2014 - Οκτ 2014 (8 μήνες, 1 ημέρα)
• Managing compliance of Customer Service Officers and Representatives to agreed standard procedures in handling inquiries, service requests and problems • Conduct thorough case and call evaluation; investigate on complex cases involving CSO/CSR's call handling and case management on Customer Complaints. • Preparing team performance reports. • Facilitated weekly calibration session

Cuatomer Service Resolutions Management Section Head

BDO
Ιαν 2011 - Φεβ 2013 (2 χρόνια, 1 μήνας)
• Check resolutions provided to service requests and problems; and ensure that it is correctly processed and aligned to the current guidelines. • Review current policies and procedures; suggest plans to improve upon the existing quality standards • Regularly conducts process reviews and identifies key initiatives • Determine and document any areas, policies and procedure that may need improvement.

Εκπαίδευση

Asian Studies

University of Santo Tomas, Philippines 1995 - 1999
(4 χρόνια)

Επικοινώνησε με τον/την reyesromina888 για τη δουλειά σου

Συνδέσου για να συζητήσεις τις λεπτομέρειες μέσω τις συνομιλίας.

Επαληθεύσεις

Προτιμώμενος Freelancer
Η Ταυτότητα Επαληθεύτηκε
Επαληθευμένη Πληρωμή
Το Τηλέφωνο Επαληθεύτηκε
Το Email Επαληθεύτηκε
Το Facebook Συνδέθηκε

Κορυφαίες Ικανότητες

Αναζήτησε Παρόμοιες Προβολές

Προηγούμενος Χρήστης Νέος Χρήστης
Η πρόσκληση έχει σταλεί επιτυχώς!
Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.