Εικόνα προφίλ του/της apoorvakhosla
@apoorvakhosla
Flag of India Zirakpur, India
Member since 30 Αυγούστου 2014
4 Προτάσεις

apoorvakhosla

Συνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
As a Professional I am providing Financial and Legal services since 3 years to my different clients in diversified field, I bring with me a keen ability to manage accounts and make them transparent and effective. Budgeting and Analysis are my forte and I am quite familiar with the major financial applications and software used in the industry. Team work and meticulousness help me solve problems easily, quickly and in expertise manner. Responsibilities: • Maintaining basic accounts, book keeping • Reconciliation of bank statements • Ledger entries, journal entries Prepare and analyze financial statements • Preparation in tax returns • Implemented new accounting procedures and processes • Reconciliation of discrepancies • Generate financial reports • Inventory management • Filing and documentation of statutory records • Cash flow statement • Appropriateness of GP/NP ratio in respect of industry scenario • Preparation of profit and loss • Finalization of balance sheet
$9 USD/hr
25 αξιολογήσεις
4.1
  • 89%Ολοκληρωμένες Εργασίες
  • 100%Εντός Προϋπολογισμού
  • 100%Εντός χρόνου
  • 19%Βαθμός Επαναπρόσληψης

Δείγμα Δουλειάς

Πρόσφατες Αξιολογήσεις

Εμπειρία

Administrative Assistant

Mar 2011 - Nov 2011 (8 months)

Εκπαίδευση

Bachelor of Business Administration (B.B.A.)

2007 - 2010 (3 years)

Qualifications

Company Secretary (2013)

Institute of Company Secretaries of India(ICSI)

Πιστοποιήσεις

  • US English Level 1
    90%

Επαληθεύσεις

  • Συνδεδεμένο Facebook
  • Προτεινόμενος Freelancer
  • Επαληθευμένη Πληρωμή
  • Έγινε Επαλήθευση Τηλεφώνου
  • Επαληθευμένη Ταυτότητα
  • Επαληθευμένο Email

Οι Κορυφαίες Μου Δεξιότητες

Εμφάνιση Παρόμοιων Freelancers