Find Jobs
Hire Freelancers

Office assistant

$30-250 USD

Κλειστή
Αναρτήθηκε πάνω από 6 χρόνια πριν

$30-250 USD

Πληρωμή κατά την παράδοση
I am a psychiatric nurse practitioner also sole proprietor of a business/office providing mental health services. I am the only employee. Needs: phone answering, scheduling appointments, making return calls, appointment reminders, data entry - forms, researching various things.
Ταυτότητα εργασίας: 16057144

Σχετικά με την εργασία

12 προτάσεις
Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 6 χρόνια πριν

Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα;

Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer

Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν
12 freelancers δίνουν μια μέση προσφορά $209 USD για αυτή τη δουλειά
Avatar Χρήστη
I would love the opportunity to do this project for you. I'm a very hard worker and am very dedicated to any project I take on. I hope to hear back from you soon! Relevant Skills and Experience I have previous bookkeeping experience as well as office management, customer service, and data entry. Proposed Milestones $577 USD - All required responsibilities of the job weekly
$277 USD σε 3 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
Hi! I'm a Canadian paramedic living in Australia. I am trying to gain more experience in Virtual Assistance work. I do have secretarial/Administrative experience, and I think I could be a perfect fit for you, given my medical experience. I also have experience working in the mental health sector. Please let me know if you would like to see my resume, or discuss working with you further.
$222 USD σε 3 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
A proposal has not yet been provided
$250 USD σε 10 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
A proposal has not yet been provided
$222 USD σε 10 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
I have a calling experience of more then fifteen years and called customer's from UK,US and Australia,I worked for many Big Brands in UK,US and Australia. Relevant Skills and Experience I used to do to lot of data maintaining like making sheets of daily productivity of Team members,preparing the SLA and TAT reports and responsible to make weekly report for the higher management. Proposed Milestones $250 USD - Will do work on time. Will discuss regarding the payment if you find me the right person for this project. I believe in client satisfactions and delivery of work on time with quality.
$250 USD σε 5 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
Good day! I have over 5 years of experience as an administrative assistant in an office setting and I will be happy to help your office by being your virtual assistant. Relevant Skills and Experience I'm proficient with MS Office, great at prioritizing tasks and on working on different assignments at the same time. I’m responsible, motivated, and you can count on me to get the job done. Proposed Milestones $222 USD - Weekly fee Additional Services Offered $100 USD - Translation from English to French or English to Spanish I look forward to communicating with you and thanks in advance for your attention to this bid.
$222 USD σε 15 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0

Σχετικά με τον πελάτη

Σημαία της UNITED STATES
United States
0,0
0
Μέλος από Ιαν 12, 2018

Επαλήθευση Πελάτη

Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.