Find Jobs
Hire Freelancers

3D object orientation based on plane normal in OpenGL

€18-36 EUR / hour

Ακυρώθηκε
Αναρτήθηκε περίπου 5 χρόνια πριν

€18-36 EUR / hour

I am having a problem in 3D to 2D object orientation. So, I am working on an AR app in Python using OpenGL. I can estimate the depth of the scene and calculate the surface normals using other methods. I also have the camera calibration details+rotation and translation. Now the problem is, I want to project a 3D model like a 3D wine bottle onto one of the planar surfaces. The surface can be horizontal or vertical. And, note that the object has to be projected perpendicular to surface. So the idea is that I choose a point by clicking on the surface and the bottle will be projected there. Please see the attached images. One of them is what I have as input and the other ones are the expected outputs.
Ταυτότητα εργασίας: 18581241

Σχετικά με την εργασία

Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 5 χρόνια πριν

Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα;

Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer

Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν

Σχετικά με τον πελάτη

Σημαία της IRELAND
Dublin, Ireland
0,0
0
Μέλος από Ιαν 23, 2019

Επαλήθευση Πελάτη

Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.