Customer Support Person Who Knows Amazon Kindle Publishing
$30-5000 USD
Ακυρώθηκε
Αναρτήθηκε περίπου 12 χρόνια πριν
$30-5000 USD
Πληρωμή κατά την παράδοση
I'm looking for an Admin / Customer support person that is familiar with the ins and outs of publishing ebooks to Amazon's Kindle.
We run a training program that teaches authors how to publish their books to Amazon's Kindle and
we are looking for a support person to add to the team.
Your task will be to answer any and all questions related to Kindle publishing and provide advice.
You will interact with our customers by both phone and email, so if you
#1- Have long distance phone service that is a plus
#2- Are familiar with any type of customer support help desk software such as Kayako or Zendesk that would be awesome
This is a simple task for which you will be required to work an average of 2-3 hours a day, including weekends.
Please bid fairly and let us know what your qualifications are (ONLY as you see them relating to this job)
Thank you and we look forward to working with you
Ταυτότητα εργασίας: 2705735
Σχετικά με την εργασία
1 proposal
Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 12 χρόνια πριν
Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα;
Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer
Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν
1 freelancer δίνει μέση προσφορά $213 USD για αυτή τη δουλειά