DirectX rendering of native DLL graphics output

Ολοκληρωμένο Αναρτήθηκε Jun 17, 2009 Πληρώθηκε κατά την παράδοση
Ολοκληρωμένο Πληρώθηκε κατά την παράδοση

I have a native DLL that renders visuals, but it doesn't use hardware acceleration, and so can be very slow at high resolutions, and really slow at full screen.

In order to speed up this rendering when the user resizes the form, or goes full screen, I want to use DirectX to expand the graphics to fit the form.

So, essentially we will be rendering the graphics at a low resolution and using DirectX to expand it to fit a larger resolution.

The native DLL has a function that takes an? IDrectDrawSurface? object, so you should be able to retrieve the rendered graphics through that function, and then expand the graphics to fit the screen.

The graphics are meant to be rendered many times a second, so it will have to be fast.

I'll also need full screen capabilities programmed in.

It will also need to be compatible with as many systems as possible. I'm not worried about Windows 98, just 2000+. I would like this to be done in a backwards-compatible way that will work with as many video cards and configurations as possible.

Γλώσσα Προγραμματισμού C Γλώσσα Προγραμματισμού C# Μηχανολογία Κονσόλες Παιχνιδιών Σχεδιασμός Παιχνιδιών Microsoft MySQL PHP Διαχείριση Πρότζεκτ Αρχιτεκτονική Λογισμικού Δοκιμή Λογισμικού Windows Επιφάνεια Εργασίας

Ταυτότητα Εργασίας: #3944635

Σχετικά με την εργασία

5 προτάσεις Απομακρυσμένη εργασία Ενεργό Jun 23, 2009

Ανατέθηκε στον:

AlifeSoft

See private message.

$102 USD σε 14 μέρες
(24 Αξιολογήσεις)
4.8

5 freelancers κάνουν προσφορές κατά μέσο όρο $316 για αυτή τη δουλειά

vw7168807vw

See private message.

$841.5 USD σε 14 μέρες
(2 Αξιολογήσεις)
3.3
lahoriWorker

See private message.

$170 USD σε 14 μέρες
(1 Κριτική)
0.0
sloggers

See private message.

$212.5 USD σε 14 μέρες
(0 Αξιολογήσεις)
0.0
Duskndreamz

See private message.

$255 USD σε 14 μέρες
(0 Αξιολογήσεις)
0.0