Find Jobs
Hire Freelancers

Content Marketing intern / assistant needed

$30-250 CAD

Ακυρώθηκε
Αναρτήθηκε πάνω από 7 χρόνια πριν

$30-250 CAD

Πληρωμή κατά την παράδοση
Looking to hire a dynamic and talented intern/assistant who has passion for PR, marketing and copywriting. Seeking for candidates who are eager to learn and interested in online marketing and website promotion. Start date: December 15, 2016 Duration: 12 weeks Estimated hours per week: 3h Role You are expected to: - Manage your time effectively - Knowledge of media, Public Relations, media outreach by email. - Research and content creation skills - Be proficient with the following: Google Sheets, Word, PowerPoint, etc. Qualifications: - English language fluency or native proficiency - Experience with content promotion - Ability to create original written content - Ability to improve existing content via proofreading, checking grammar and punctuation - Availability to connect on Skype when necessary - Ability to work independently Job description: 1. Research content, collect information online. 2. Write original articles and press releases. 3. Review media requests and pitch media. 4. Email relevant organizations with a pitch. 5. Submit articles to online directories. I will post a task to Evernote each week. You should take about 3 hours to finish the task and submit the deliverables.
Ταυτότητα εργασίας: 12512219

Σχετικά με την εργασία

5 προτάσεις
Απομακρυσμένη Εργασία
Ενεργός/ή 7 χρόνια πριν

Ψάχνεις τρόπο για να κερδίσεις μερικά χρήματα;

Πλεονεκτήματα πλειοδοσίας στο Freelancer

Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου και το χρονοδιάγραμμα
Πληρώσου για τη δουλειά σου
Περίγραψε την πρόταση σου
Η εγγραφή και η πλειοδοσία σε εργασίες είναι δωρεάν
Βραβεύτηκε στον/στην:
Avatar Χρήστη
Hi Olga, this is Romil...as discussed, let's figure out your project. I will be able to execute the tasks.
$180 CAD σε 3 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
5 freelancers δίνουν μια μέση προσφορά $141 CAD για αυτή τη δουλειά
Avatar Χρήστη
Hi, I'm very interested in this job I am a responsible, organized and committed person, wanting to learn every day. Positive and creative and with great aspirations in life With experience in collection, web research, call center and administrative task, virtual assistant also some experience with Marketing I'm working in a very important international enterprise for 1 year and a half as a Personal Assistant (Sales Assistant) and Administrative Department
$155 CAD σε 3 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
Hello Sir, I am a Chartered Accountant but due to personal reason i like to work from home.I am self motivated and i learn very quickly. I always try to give my 100% at a job and keep working till my clients are satisfied. I can communicate in both written and spoken English and i love to build long term working relationship with my client. I recently took a certification in US English 1 and scored in 100th percentile and i think that shows my English proficiency. have recently started working in Digital Marketing and would love to take up the internship position as mentioned :) I have experience in Virtual Assistance, Social Media Marketing and Email Marketing. Thank you and have a good day! Sofia
$50 CAD σε 3 ημέρες
5,0 (1 αξιολόγηση)
0,0
0,0
Avatar Χρήστη
A proposal has not yet been provided
$167 CAD σε 3 ημέρες
0,0 (0 αξιολογήσεις)
0,0
0,0

Σχετικά με τον πελάτη

Σημαία της CANADA
Toronto, Canada
0,0
0
Επαληθευμένη μέθοδος πληρωμής
Μέλος από Δεκ 15, 2016

Επαλήθευση Πελάτη

Ευχαριστούμε! Σου έχουμε στείλει ένα email με ένα σύνδεσμο για να διεκδικήσεις τη δωρεάν πίστωση σου.
Κάτι πήγε στραβά κατά την προσπάθεια αποστολής του email σου. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά.
Εγγεγραμμένοι Χρήστες Συνολικές Αναρτημένες Δουλειές
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Φόρτωση προεπισκόπησης
Δόθηκε πρόσβαση για Geolocation.
Η σύνδεση σου έχει λήξει και τώρα έχεις αποσυνδεθεί. Παρακαλούμε συνδέσου ξανά.